Ήρθαν και πάλι οι γλάροι

Τα κρωξίματά τους ήδη αντηχούν παντού

Το φαινόμενο οι γλάροι να πετάνε, να κρώζουν, αλλά και να τρώνε από τα σκουπίδια σε κάδους απορριμμάτων, είναι πλέον σύνηθες, ειδικά στην παραλιακή πόλη της Αλεξανδρούπολης.

Μάλιστα, τα γλαροπούλια αποτελούν πλέον τόσο αναπόσπαστο στοιχείο του καλοκαιρινού σκηνικού στην περιοχή μας, που πλέον τρώνε μαζί μας και στις ταβέρνες της παραλιακής!

Το κακό όμως είναι, πως για φέτος, ήρθαν αρκετά νωρίτερα, καθώς οι θερμοκρασίες είναι ήδη υψηλές για την εποχή.

- Advertisement -

Έκαναν λοιπόν, και πάλι την εμφάνισή τους οι γλάροι, που ως γνωστόν είναι ατρόμητοι και θρασείς! Ορμάνε παντού, κρώζουν ασταμάτητα και σουλατσάρουν μέχρι και στα πεζοδρόμια της πόλης!

Οι πολίτες σαφώς και αντιλήφθηκαν την παρουσία τους, αφού η φασαρία που προκαλούν, δεν τους αφήνει να ησυχάσουν…

Υπενθυμίζεται πως σύμφωνα με τον βιολόγο Μαρτίνο Γκαίτλιχ, «ο ασημόγλαρος παρουσιάζει πληθυσμιακή έξαρση, κάτι που είναι αποτέλεσμα δεκαετιών. Είναι ένα είδος που επωφελείται από την ανθρώπινη δραστηριότητα και είναι ιδιαίτερα προσαρμοστικό στις πόλεις».

Εν κατακλείδι, ας οπλιστούμε με υπομονή για να αντέξουμε τα κρωξίματα και την… πληθωρική παρουσία των γλάρων στην Αλεξανδρούπολη!

Μ.Κ.

Thursday, June 25, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Ο Αναστάσιος Δημοσχάκης ζητά αυστηρότερες ποινές για τις γυναικοκτονίες

Υλοποιώντας την προ ημερών δημόσια δέσμευσή του, κατά την διάρκεια της βιβλιοπαρουσίασης του νέου συγγραφικού έργου του δημοσιογράφου &...

More Articles Like This