Ήταν κλοπή;

Κάποτε,  κάποιος έλαχε  

  ένα έντυπο να πάρει

από σωρό, που αράχνιαζε 

και ουδείς   το είχε πάρει. 

- Advertisement -

Το είδε, του καλάρεσε,

 ελεύθερα το πήρε,

Να ιδεί τι γράφει. Και γι αυτό

 ουδείς τον αποπήρε.

Και εδώ προκύπτει ένα τρανό, 

μέγα ερωτηματικό.

Ήταν κλοπή, αμάρτημα,

κι ήταν αυτό κακό; 

Που  πήρε  ένα  έντυπο, 

απ’ το σωρό, που κι άλλα,

  λιμνάζανε σε μια γωνιά

και δεν ήταν σε …  γυάλα!

Ήταν βαρύ ατόπημα

Και συνεχίζει να ‘ναι

Αν άλλοι το έντυπο αυτό 

με άλλα το πετάνε; 

Και ο διψών για μάθηση,

αυτός λαθραναγνώστης,

το μελετάει, όταν το βρει

και θέλει να ‘ναι γνώστης ;

Monday, June 22, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Σε ισχύ το νέο πρόγραμμα απολύμανσης οχημάτων στην Π.Ε. Έβρου

Η Περιφερειακή Ενότητα Έβρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ενημερώνει για το νέο πρόγραμμα λειτουργίας των Σταθμών Απολύμανσης...

More Articles Like This