Αγανάκτηση βαμβακοπαραγωγών του Έβρου

Η κυβέρνηση κορόιδεψε τους βαμβακοπαραγωγούς, που επλήγησαν από το πράσινο σκουλήκι

 

Το Διοικητικό Συμβούλιο της  Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Έβρου  «Η ΕΝΟΤΗΤΑ»,  θεωρεί απόλυτα δικαιολογημένη την αγανάκτηση των βαμβακοπαραγωγών της περιοχής μας, γατί η κυβέρνηση  ενώ στις διάφορες συσκέψεις που έγιναν   καθησύχαζε τους βαμβακοπαραγωγούς,  που οι φυτείες τους καταστράφηκαν από το πράσινο σκουλήκι,  ότι η συνδεδεμένη ενίσχυση δεν κινδυνεύει  αρκεί  να ενεργοποιήσουν το  ΑΦΜ τους  δηλώνοντας ένα ελάχιστο ποσό κιλών.  Οκτώ μήνες μετά,  έρχεται    και καθορίζει πλαφόν,  που έπρεπε να παραδώσουν οι αγρότες, με αποτέλεσμα  πολλοί  να χάσουν τη συνδεδεμένη ενίσχυση και να απειλούνται κυριολεκτικά με καταστροφή.

Η  Ομοσπονδία   καλεί  τους αγρότες να βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα και να βρίσκονται σε ετοιμότητα. Άμεσα η ΟΑΣΕ  θα πάρει πρωτοβουλίες για να εκφραστεί η αγανάκτηση των βαμβακοπαραγωγών,   που  με την απαράδεκτη απόφαση της κυβέρνησης χάνουν τη συνδεδεμένη  ενίσχυση.

- Advertisement -

Για την ΟΑΣΕ

Ο Πρόεδρος 

Μαργαριτίδης Γιάννης

Friday, June 26, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

ΝΟ ΑλεξανδρούποληςΠόλο: Με θετικό πρόσημο και πολύτιμες εμπειρίες ολοκληρώθηκαν οι υποχρεώσεις της Κ16

Με απολογισμό δύο νίκες και μία ήττα στη Bronze League, έπεσε η αυλαία των φετινών αγωνιστικών υποχρεώσεων για τα...

More Articles Like This