ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΤΟΥ Δ.Π.Θ. ΣΤΗΝ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ

SAM_0369
Το πρωί της Δευτέρας 5/10, ο Μητροπολίτης Διδυμοτείχου, Ορεστιάδος και Σουφλίου Δαμασκηνός τέλεσε τον Αγιασμό στη Σχολή Γεωπονίας και Δασολογίας, του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης που λειτουργεί στην Ορεστιάδα, ύστερα από πρόσκληση του Κοσμήτορα της Σχολής κ. Σπυρ. Κουτρούμπα, για την έναρξη του νέου ακαδημαϊκού έτους και τη υποδοχή των πρωτοετών φοιτητών.
Παράλληλα, πραγματοποίησε αγιασμό και για την έναρξη των μαθημάτων του Σεμιναρίου Λειτουργικής – Τελετουργικής στο Κέντρο Πολιτισμού και Κοινωνικής Διακονίας Ορεστιάδος.
Το Σεμινάριο Λειτουργικής – Τελετουργικής παρακολουθούν οι νεότεροι κληρικοί με σκοπό να εξοικειωθούν με τα ιερά κείμενα και να καταρτισθούν επί θεμάτων ενοριακής οργάνωσης.

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

13 συλλήψεις για ναρκωτικά σε μία εβδομάδα στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, συνελήφθησαν επιπλέον κατά το χρονικό διάστημα από 14...

More Articles Like This