Αλεξανδρούπολη: Συνελήφθη ημεδαπός που εγκατέλειψε τον σκύλο του

Στη σύλληψη ενός ημεδαπού προχώρησαν το απόγευμα της Τετάρτης 27 Μαΐου 2026 στην Αλεξανδρούπολη, αστυνομικοί του τοπικού Αστυνομικού Τμήματος, με την κατηγορία της παράβασης της νομοθεσίας περί ευζωίας ζώων συντροφιάς.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο συλληφθείς είχε εγκαταλείψει νωρίτερα το μεσημέρι της ίδιας ημέρας έναν σκύλο σε περιοχή της πόλης. Εκτός από τις ποινικές συνέπειες, σε βάρος του δράστη θα επιβληθεί και το προβλεπόμενο από τον νόμο διοικητικό πρόστιμο για την εγκατάλειψη του ζώου.

Την προανάκριση για την υπόθεση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Αλεξανδρούπολης.

Tuesday, June 16, 2026
spot_img
spot_img

Latest News

Γραφείο Εξωστρέφειας από την ΠΑΜΘ για στήριξη των επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της διεθνούς...

More Articles Like This