“Εις έτη πολλά Δέσποτα”

Θερμές και εγκάρδιες ευχές στον άγοντα σήμερα τα ονομαστήριά του, Σεβ. Μητροπολίτη Αλεξανδρούπολης κ.κ. Άνθιμο 

Anthimos-1 

Θερμές και εγκάρδιες ευχές απευθύνει ο Δημοσιογραφικός Οργανισμός Κονδύλη Α. Ε. στον άγοντα σήμερα τα ονομαστήριά του Σεβ. Μητροπολίτη Αλεξανδροπόλεως κ.κ. Άνθιμο.

Ο καλός Θεός να του δίνει δύναμη και υγεία, για να συνεχίζει το θεάρεστο έργο του στην ακριτική μας περιοχή, επ αγαθώ του χριστεπώνυμου πληρώματος της Εκκλησίας μας και της Πατρίδος μας.

- Advertisement -

Σεβασμιώτατε εις έτη Πολλά 

Σ. Κ.

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

13 συλλήψεις για ναρκωτικά σε μία εβδομάδα στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, συνελήφθησαν επιπλέον κατά το χρονικό διάστημα από 14...

More Articles Like This