Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός Τμήμα Αλεξ/πολης – Δράσεις Μαρτίου

 Εορτασμός της Παγκόσμιας ημέρας Στοματικής Υγείας

Το Περιφερειακό Τμήμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Αλεξανδρούπολης με αφορμή τον Εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Στοματικής Υγείας στις 20/03 διοργάνωσε δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών.

Η Νοσηλεύτρια-Εκπαιδεύτρια του τμήματος και Εθελοντές του Τομέα Υγείας, διένειμαν έντυπο ενημερωτικό υλικό με οδηγίες για την καλή στοματική φροντίδα και το ορθό βούρτσισμα των δοντιών.

Με τη βοήθεια εκπαιδευτικού προπλάσματος έγινε επίδειξη του σωστού καθαρισμού της στοματικής κοιλότητας σε ενήλικες και μικρούς συμπολίτες μας καθώς η καλή στοματική υγεία συμβάλει στη γενική υγεία και ευεξία.

- Advertisement -

Υλοποίηση εκπαιδευτικών πιστοποιημένων προγραμμάτων Πρώτων Βοηθειών

    Από τις 11 έως τις 21/3 πραγματοποιήθηκε το Βασικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα των Πρώτων Βοηθειών και Βασικής Υποστήριξης Ζωής με τη Χρήση Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδιστή.

   Τα μαθήματα πραγματοποιήθηκαν στην αίθουσα διδασκαλίας του τμήματος με τους συμμετέχοντες να εκπαιδεύονται σε όλο το φάσμα των Πρώτων Βοηθειών και της Καρδοαναπνευστικής Αναζωογόνησης με βιωματικές μεθόδους και τη χρήση εξειδικευμένων εκπαιδευτικών προπλασμάτων ενηλίκων και βρεφών για την ορθότερη εμπέδωση και εφαρμογή των θεωρητικών μαθημάτων.

Tuesday, June 16, 2026
spot_img
spot_img

Latest News

Γραφείο Εξωστρέφειας από την ΠΑΜΘ για στήριξη των επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της διεθνούς...

More Articles Like This