Η Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής επισκέφθηκε τον Έβρο

Τα μέλη της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής βρέθηκαν την Τρίτη στον Έβρο, όπου είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Δάσος της Δαδιάς για να δουν από κοντά την κατάσταση, μετά την καταστροφική πυρκαγιά του 2023.

Στην επιτροπή συμμετέχουν 8 βουλευτές από όλα τα κόμματα. Πραγματοποιήθηκε ενημέρωση από τους αρμόδιους φορείς για τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες που αφορούν την προστασία και την διαχείριση της περιοχής, καθώς και την πορεία των έργων αποκατάστασης των ζημιών και ανασύστασης του Δάσους.

Τους βουλευτές (μεταξύ αυτών ο Σταύρος Κελέτσης, ο Σπύρος Μπιμπίλας και η Θεοδώρα Αυγερινοπούλου) συνόδευε ο Γενικός Γραμματέας Δασών του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Στάθης Σταθόπουλος, ο οποίος ενημερώθηκε αναλυτικά, μαζί με την Επιτροπή της Βουλής, από στελέχη του Τμήματος Δασολογίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.

Το παρών επίσης έδωσε και ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτικής Προστασίας ΑΜ-Θ, Κώστας Βενετίδης.

- Advertisement -

Tuesday, June 16, 2026
spot_img
spot_img

Latest News

Γραφείο Εξωστρέφειας από την ΠΑΜΘ για στήριξη των επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της διεθνούς...

More Articles Like This