Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκε γόνιμη συζήτηση μεταξύ του Δημάρχου, των μελών των ομάδων, του επιστημονικά υπεύθυνου του προγράμματος, Καθηγητή του ΠΤΔΕ ΔΠΘ κ. Σίμου Παπαδόπουλου, της Τομεάρχη Παιδείας του Δήμου Αλεξανδρούπολης κ. Καίτης Μακρή και της Κοινωνικής Λειτουργού MSc του Δήμου Αλεξανδρούπολης κ. Ερμιόνης Σταμάτη, υπό την αιγίδα της Αναπληρώτριας Προϊσταμένης της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Αθλητισμού του Δήμου Αλεξανδρούπολης, κ. Τριάδας Τσακυρούδη, Κοινωνιολόγου Μ.Α., σχετικά με τη συνέχιση και περαιτέρω ανάπτυξη του εγχειρήματος. Κοινή επιδίωξη αποτελεί η ενεργοποίηση μιας σταθερής ομάδας πολιτών, η οποία θα συνεχίσει να ενδυναμώνεται μέσα από συλλογικές διαδικασίες και να λειτουργεί ως πυρήνας κοινωνικής ευαισθητοποίησης, αλληλεγγύης και δράσης στην τοπική κοινωνία. Πρόκειται για μια κοινότητα ανθρώπων που θα μπορεί να μεταφέρει την εμπειρία της συμμετοχής σε ευρύτερα κοινωνικά πεδία, λειτουργώντας ως φορέας θετικής αλλαγής και κοινωνικής κινητοποίησης. Το σημαντικότερο ίσως αποτέλεσμα του προγράμματος είναι το κοινωνικό του αποτύπωμα. Μέσα από τη συνάντηση ανθρώπων με διαφορετικές εμπειρίες και ρόλους, καλλιεργήθηκαν σχέσεις εμπιστοσύνης, ενισχύθηκε η κοινωνική συνοχή και δημιουργήθηκαν οι προϋποθέσεις για τη συγκρότηση ενός ενεργού δικτύου πολιτών που θα μπορεί να ανταποκρίνεται συλλογικά στις ανάγκες της κοινότητας.
Η ενδυνάμωση των συμμετεχόντων δεν λειτούργησε μόνο σε ατομικό επίπεδο, αλλά μετασχηματίστηκε σε δυναμική κοινωνικής συμμετοχής, προσφοράς και ενεργού πολιτειότητας. Η συνάντηση ολοκληρώθηκε σε ιδιαίτερα εγκάρδιο κλίμα, με την ανταλλαγή ευχών, τη χορήγηση βεβαιώσεων συμμετοχής και τη δέσμευση όλων για συνέχιση της συνεργασίας και των κοινών δράσεων στο μέλλον. Θερμές ευχαριστίες απευθύνονται στο Lighthouse Hotel Alexandroupolis για την ευγενική υποστήριξη και τη συμβολή του στη φιλοξενία της εκδήλωσης και στην προσφορά του μπουφέ, που συνέβαλε στη δημιουργία μιας ζεστής και φιλόξενης ατμόσφαιρας, αντάξιας του πνεύματος της συνάντησης. Η επιτυχία της δράσης επιβεβαιώνει ότι όταν η εκπαίδευση, η τοπική αυτοδιοίκηση, η επιστημονική κοινότητα και οι πολίτες συναντώνται σε ένα κοινό πεδίο διαλόγου, συνεργασίας και δημιουργίας, μπορούν να γεννηθούν πρωτοβουλίες με ουσιαστικό κοινωνικό αντίκτυπο, βιωσιμότητα και προοπτική συνέχειας. |