Ξάνθη-Δράμα για 6 μήνες χωρίς τραίνο

Διακόπτεται η σιδηροδρομική σύνδεση από την προσεχή Κυριακή για έργα συντήρησης του δικτύου γραμμών

intersiti

Διακόπτεται από την ερχόμενη Κυριακή, η σιδηροδρομική σύνδεση Δράμας – Ξάνθης, για τουλάχιστον 6 μήνες, στο πλαίσιο προγραμματισμένης διαδικασίας συντήρησης και ανάταξης του σιδηροδρομικού δικτύου από τον ΟΣΕ.

Η παρέμβαση αυτή, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του ΟΣΕ, είναι αναγκαία για την αποκατάσταση της ασφάλειας και της αξιοπιστίας της σιδηροδρομικής συγκοινωνίας, σύμφωνα με τις σύγχρονες απαιτήσεις.

- Advertisement -

Ο ΟΣΕ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουν προγραμματίσει όλες τις δράσεις και ρυθμίσεις που θα ελαχιστοποιήσουν τις επιπτώσεις από την παρέμβαση στο επιβατικό κοινό, στους πολίτες και στις επιχειρήσεις.

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Αλλάζει όψη το Σουφλί: Χρηματοδότηση 172.000 ευρώ για νέους χώρους αναψυχής και πράσινο

Παρεμβάσεις με υπαίθρια γυμναστήρια, χώρους για πινγκ-πονγκ και σκάκι, φωτισμό LED και σύγχρονο αστικό εξοπλισμό Εγκρίθηκε με Απόφαση του Πράσινου...

More Articles Like This