Οι φοιτητές ζήτησαν την παρέμβαση των ΜΑΤ στη Νομική Κομοτηνής

Ελεύθεροι όλοι οι προσαχθέντες φοιτητές μετά την έφοδο των ΜΑΤ στη Νομική

Ελεύθεροι αφέθηκαν και οι 18 φοιτητές που προσήχθησαν το απόγευμα της Δευτέρας, μετά την έφοδο της αστυνομίας για τη λήξη της κατάληψης στη Νομική Σχολή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, στην Κομοτηνή.
Οι 18 φοιτητές είχαν οδηγηθεί στο Αστυνομικό Μέγαρο Κομοτηνής και αρχικά αφέθηκαν ελεύθεροι οι 6 με τους υπόλοιπους 12 να κρατούνται, αντιμετωπίζοντας την κατηγορία της Διατάραξης Ομαλής Λειτουργίας Νομικού Προσώπου.
Ωστόσο, λίγο πριν από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας, όπως μετέδωσε ο xronos.gr, αφέθηκαν και αυτοί ελεύθεροι, ενώ μεγάλος αριθμός φοιτητών παρέμενε έξω από το Αστυνομικό Μέγαρο.
Η έφοδος των ΜΑΤ έγινε το απόγευμα στο υπό κατάληψη κτήριο και φοιτητές κατήγγειλαν τους αστυνομικούς για χρήση βίας.
Σε ανακοίνωσή της η ΕΛΑΣ ανέφερε ότι οι πρυτανικές αρχές ζήτησαν την επέμβαση της αστυνομίας.
Όμως, ο Κοσμήτορας της Νομικής Σχολής, Μιχάλης Χρυσομάλλης το διέψευσε, λέγοντας πως οι φοιτητές ήταν εκείνοι που κάλεσαν την ΕΛ.ΑΣ. στη σχολή.

Sunday, June 28, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Καθυστερεί κι άλλο η νέα Στροφή «Εγνατία»

 Στον «πάγο» η παράδοση του έργου ανάπλασης της παραλιακής ζώνης της Αλεξανδρούπολης - Δόθηκε τρίτη στη σειρά παράταση Για τρίτη...

More Articles Like This