Ομιλία στο Πολυκοινωνικό

KEPAKY ALEXANDROUPOLHS

Η ομάδα ¨ Γυναικών Δημιουργικής Απασχόλησης  & Εθελοντισμού ¨ του Πολυκοινωνικού του  Δήμου Αλεξανδρούπολης  , θα γιορτάσει την ημέρα της «Γυναίκας» την Τρίτη 10 Μαρτίου 2015 , στην αίθουσα του Πολυκοινωνικού – Καρτάλη 2 – στις 10  το πρωί .

Η εκδήλωση περιλαμβάνει : Ομιλία από την Ψυχολόγο κ.Γιαντσελίδου Αγγελική με θέμα: «Αντιμετωπίζω τους φόβους και τις αγωνίες μου. Χαμογελώ στη ζωή!»

Ακολουθεί μουσική , χορός και εδέσματα.

Friday, June 26, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

ΝΟ ΑλεξανδρούποληςΠόλο: Με θετικό πρόσημο και πολύτιμες εμπειρίες ολοκληρώθηκαν οι υποχρεώσεις της Κ16

Με απολογισμό δύο νίκες και μία ήττα στη Bronze League, έπεσε η αυλαία των φετινών αγωνιστικών υποχρεώσεων για τα...

More Articles Like This