Παράταση στο κλείσιμο της Εθνικής Σαμοθράκης

Πήρε παράταση για τις 7 Φεβρουαρίου – Το ΑΤΜ θα παραμείνει στο νησί

 

Σήμερα και αφού έχει περάσει περίπου μία εβδομάδα από τότε που έσκασε σαν βόμβα η είδηση ότι θα κλείσει το υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας στην Σαμοθράκη, αποφάσισα να περάσω να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια θετική εξέλιξη μετά τις παρεμβάσεις των φορέων Σαμοθράκης και Έβρου.

Όπως μου είπε η διευθύντρια του υποκαταστήματος το μόνο «θετικό» είναι ότι δόθηκε μία μικρή παράταση 15 περίπου ημερών, δηλαδή αντί 25 Ιανουαρίου το κατάστημα θα κλείσει 7 Φεβρουαρίου και αυτό έγινε, όπως μου είπε, για να μπορέσουν να πειστούν όσο το δυνατόν περισσότεροι πελάτες και να εκδώσουν κάρτες ή κωδικούς e-banking ώστε να συνεχίσουν τις συναλλαγές τους με την Εθνική Τράπεζα.

- Advertisement -

Όσο για το ΑΤΜ προσωρινά θα μείνει εκεί που είναι μέχρι να βρεθεί κατάλληλη νέα τοποθεσία για να μεταφερθεί και να αποδεσμευτεί το κατάστημα.

Ήδη έχει αρχίσει το μάζεμα και κοντά στην πόρτα υπήρχε μία δεμένη στοίβα από ανοιγμένα χαρτοκιβώτια, τα οποία προφανώς στάλθηκαν από απέναντι για να χρησιμοποιηθούν για το μάζεμα.

Πάντως αν θέλετε την γνώμη μου, παρόλα αυτά ακόμη έχω την πεποίθηση ότι η απόφαση θα αλλάξει, δημοτικές – περιφερειακές εκλογές (τις άλλες ποιος τις λογαριάζει;) έρχονται, όλοι θα θελήσουν να έχουν κάτι για το οποίο να κομπάζουν μπροστά στους κατοίκους της Σαμοθράκης…

irineossamothraki.blogspot.com

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Αλλάζει όψη το Σουφλί: Χρηματοδότηση 172.000 ευρώ για νέους χώρους αναψυχής και πράσινο

Παρεμβάσεις με υπαίθρια γυμναστήρια, χώρους για πινγκ-πονγκ και σκάκι, φωτισμό LED και σύγχρονο αστικό εξοπλισμό Εγκρίθηκε με Απόφαση του Πράσινου...

More Articles Like This