Σμαρώ Τσερκεζοπούλου: 39 χρόνια στις επάλξεις στη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας Έβρου

Σε μια λιτή και σεμνή εκδήλωση αποχαιρετήσαμε την κα Σμαρώ Τσερκεζοπούλου, η οποία υπηρέτησε με αφοσίωση τη Δημόσια Διοίκηση και Δημόσια Υγεία ως υπάλληλος, Τμηματάρχης και Αναπληρώτρια Διευθύντρια της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Έβρου. Ως Δήμαρχος για 29 έτη και ως Αντιπεριφερειάρχης για 1,5 χρόνο συνεργάστηκα μαζί της σε όποια θέση κατείχε.

Ξεχώρισε για το ήθος, την ακεραιότητα και τη διαρκή προσφορά της. Ως Αντιπεριφερειάρχης Έβρου, είχα τη χαρά να της απονείμω την αναμνηστική πλακέτα και τον ΤΙΜΗΤΙΚΟ ΤΙΤΛΟ της Προϊσταμένης του Τμήματος Περιβαλλοντικής Υγιεινής και Υγειονομικού Ελέγχου, ενός Τμήματος που υπηρέτησε ακούραστα για 39 χρόνια, εκ των οποίων τα 18 ως Προϊσταμένη.

Η απονομή αυτή, που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά, έχει βαθιά σημασία και υψηλό συμβολισμό, τιμώντας τη συνέπεια, την αφοσίωση και την πολύτιμη προσφορά της.

Το σύνολο της Υπηρεσίας παρευρέθηκε για να την τιμήσει και, σε κλίμα συγκίνησης, η Διευθύντρια κα Κοσμαδάκη Ευαγγελία, εκ μέρους των συναδέλφων, της προσέφερε ως αναμνηστικό δώρο μία στεφάνη ελιάς – σύμβολο επαίνου και αναγνώρισης για τον διαρκή της αγώνα υπέρ της Δημόσιας Διοίκησης και της Δημόσιας Υγείας, έχοντας πάντα στην κορυφή τον άνθρωπο.

- Advertisement -

Αγαπητή Σμαρώ, ήταν τιμή μου που συνεργάστηκα μαζί σου. Εύχομαι να απολαύσεις τη νέα αυτήν περίοδο της ζωής σου με υγεία, χαρά και δημιουργικότητα. Οι συνάδελφοί σου ,θα σε έχουν πάντα πρότυπο.

Αντιπεριφερειάρχης Έβρου

Ευάγγελος Πουλιλιός

Tuesday, June 16, 2026
spot_img
spot_img

Latest News

Γραφείο Εξωστρέφειας από την ΠΑΜΘ για στήριξη των επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της διεθνούς...

More Articles Like This