Συγχαρητήρια στον Εθνικό

erythros_stavros(150)

Το περιφερειακό τμήμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Αλεξανδρούπολης, συγχαίρει την ομάδα Βόλεϊ του Εθνικού Αλεξανδρούπολης, καθώς και τη Διοίκηση αυτού, για τη μεγαλειώδη νίκη του επί της ελβετικής ομάδας  Sonenvert  και την πρόκρισή του στην επόμενη φάση του Challenge Cup.

Συνεχίζουμε να στηρίζουμε την αξιόλογη προσπάθεια της ομάδας και ευχόμαστε  μελλοντικές επιτυχίες.

Για το Δ.Σ.

- Advertisement -

Ο Πρόεδρος του τμήματος     

Γεώργιος Κουκουράβας  

Η Γεν.Γραμματέας

Ευτυχία Ελευθεριάδου

Thursday, June 25, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

ΝΟ ΑλεξανδρούποληςΠόλο: Με θετικό πρόσημο και πολύτιμες εμπειρίες ολοκληρώθηκαν οι υποχρεώσεις της Κ16

Με απολογισμό δύο νίκες και μία ήττα στη Bronze League, έπεσε η αυλαία των φετινών αγωνιστικών υποχρεώσεων για τα...

More Articles Like This