Συνολικά 23 μετανάστες θα περνούσαν παράνομα στη χώρα μας από τον Έβρο

Όμως συνελήφθησαν μαζί με 2 αλλοδαπούς διακινητές

Συνελήφθησαν την 8 και 9-4-2025 σε περιοχές του Έβρου, από αστυνομικούς των Διευθύνσεων Αστυνομίας Ορεστιάδας και Αλεξανδρούπολης, δύο αλλοδαποί διακινητές, οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της χώρας, σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις, μη νόμιμους μετανάστες.

Αναλυτικότερα, στην πρώτη περίπτωση, σε οικισμό του Έβρου, από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Διδυμοτείχου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ορεστιάδας, συνελήφθη ο ένας διακινητής, διότι οδηγώντας Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο μετέφερε παράνομα στο εσωτερικό της χώρας 8 μη νόμιμους μετανάστες.

Στην δεύτερη περίπτωση, ο δεύτερος διακινητής οδηγώντας Δ.Χ.Φ. αυτοκίνητο (ρυμουλκό μετά ρυμουλκούμενου), μετέβη στο Συνοριακό Σημείο Διέλευσης Κήπων Έβρου, προκειμένου να πραγματοποιήσει είσοδο στη χώρα.

- Advertisement -

Κατά τον ενδελεχή έλεγχο που πραγματοποίησαν οι αστυνομικοί του Τμήματος Διαβατηριακού Ελέγχου Κήπων με τη βοήθεια μηχανήματος ανίχνευσης καρδιακών παλμών και τη συνδρομή τελωνιακών υπαλλήλων, διαπίστωσαν ότι στο ρυμουλκούμενο ήταν επιμελώς κρυμμένοι 15 μη νόμιμοι μετανάστες, τους οποίους ο δράστης μετέφερε παράνομα στο εσωτερικό της χώρας.

Κατασχέθηκαν τα ανωτέρω οχήματα και κινητά τηλέφωνα. 

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ την προανάκριση για τις δύο υποθέσεις ενεργούν τα Τμήματα Συνοριακής Φύλαξης Διδυμοτείχου και Φερών. 

Tuesday, June 16, 2026
spot_img
spot_img

Latest News

Γραφείο Εξωστρέφειας από την ΠΑΜΘ για στήριξη των επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της διεθνούς...

More Articles Like This