Το «ΚΕΠ» Δικαίων

THRAKIOTIKH_POIHSH

Στο ΚΕΠ Δικαίων ευχόμαστε
και όλοι επιθυμούμε
να είναι πάντοτε καλά
αυτό πάντα ποθούμε

Διότι πάντα βρίσκεται
δίπλα και κοντά μας
οι δυο κοπέλες με χαρά
μας κάνουν τη δουλειά μας

Είναι κοπέλες όμορφες
και πολύ εξυπηρετικές
και είναι πάντα πρόθυμες
χωρίς υπερβολές

- Advertisement -

Με συνέπεια και σεβασμό
κάνουν τη δουλειά τους
πάντα με χαμόγελο
και την καλή καρδιά τους

Με μεγάλο σεβασμό
και με πολλή αγάπη
δουλεύουνε πραγματικά
χωρίς καμιά απάτη

Όλοι εμείς ευχόμαστε
με όλη την καρδιά μας
πάντοτε να βρίσκονται
δίπλα και κοντά μας

Διότι είναι χρήσιμες
στον φτωχό κοσμάκη
αυτός ο τόπος που πονά
σ’ αυτήν εδώ την άκρη

Πρέπει να τις σεβόμαστε
να μην τις αγνοούμε
και τη δουλειά που κάνουνε
να την εκτιμούμε

Εγώ όμως θα ήθελα
να τις ευχαριστήσω
αυτό το πολύ το απλό
σ’ αυτές να το χαρίσω.

Σπήλαιο Ορεστιάδας

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Νέο θερινό ωράριο για τα καταστήματα του Κέντρου Αλεξανδρούπολης

Ο Εμπορικός Σύλλογος Αλεξανδρούπολης ενημερώνει ότι με Απόφαση του Δήμου Αλεξανδρούπολης (ΑΠ24680)αποφασίζεται η μετακύληση για το ενιαίο πλαίσιο ωραρίου λειτουργίας...

More Articles Like This