ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ Η ΝΙΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΗΚΕ ΣΤΗΝ Α2!

984_n 927_n

Μία σπουδαία επιτυχία πανηγύρισε η Νίκη Αλεξανδρούπολης καθώς μετά από μία σεζόν απουσίας επιστρέφει και πάλι στα σαλόνια της Α2 κατηγορίας του βόλεϊ γυναικών.

Η ομάδα του Ιπποκράτη Δήμητσα γνώρισε την πιο γλυκιά ήττα με 3-2 σετ από την Κομοτηνή στο «Μιχάλης Παρασκευόπουλος» και αναδείχθηκε πρωταθλήτρια καθώς τα δύο σετ αρκούσαν στην ομάδα της Αλεξανδρούπολης για να πετύχει τον στόχο της, με την ΑΕ Κομοτηνής να έπρεπε να επικρατήσει με 3-0 ή 3-1 σετ για να πανηγυρίσει αυτή στο τέλος.

Βέβαια, η σκληρή δουλειά συνεχίζεται από τα κορίτσια της Νίκης καθώς η προετοιμασία για την πρόκληση της Α2 αρχίζει την επόμενη εβδομάδα και θα διαρκέσει έως τον Μάιο έτσι ώστε να κρατηθούν οι αθλήτριες σε υψηλό επίπεδο καθώς το πρωτάθλημα της νέας σεζόν αρχίζει τον Σεπτέμβριο.

- Advertisement -

Αξίζει τέλος να αναφερθεί πως η Νίκη Αλεξανδρούπολης θα είναι η μοναδική ομάδα από τη Θράκη και την Ανατολική Μακεδονία που θα εκπροσωπεί από τη νέα σεζόν την περιοχή στην Α2 κατηγορία.

Saturday, June 27, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Κουνούπια χωρίς τέλος στον Έβρο

Συνεχίζεται η δύσκολη μάχη της Περιφέρειας ΑΜΘ - Οι πλημμύρες, οι ορυζώνες και οι νέες εστίες αναπαραγωγής δυσχεραίνουν την...

More Articles Like This