ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΤΟΥ Δ.Π.Θ. ΣΤΗΝ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ

SAM_0369
Το πρωί της Δευτέρας 5/10, ο Μητροπολίτης Διδυμοτείχου, Ορεστιάδος και Σουφλίου Δαμασκηνός τέλεσε τον Αγιασμό στη Σχολή Γεωπονίας και Δασολογίας, του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης που λειτουργεί στην Ορεστιάδα, ύστερα από πρόσκληση του Κοσμήτορα της Σχολής κ. Σπυρ. Κουτρούμπα, για την έναρξη του νέου ακαδημαϊκού έτους και τη υποδοχή των πρωτοετών φοιτητών.
Παράλληλα, πραγματοποίησε αγιασμό και για την έναρξη των μαθημάτων του Σεμιναρίου Λειτουργικής – Τελετουργικής στο Κέντρο Πολιτισμού και Κοινωνικής Διακονίας Ορεστιάδος.
Το Σεμινάριο Λειτουργικής – Τελετουργικής παρακολουθούν οι νεότεροι κληρικοί με σκοπό να εξοικειωθούν με τα ιερά κείμενα και να καταρτισθούν επί θεμάτων ενοριακής οργάνωσης.

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Αλλάζει όψη το Σουφλί: Χρηματοδότηση 172.000 ευρώ για νέους χώρους αναψυχής και πράσινο

Παρεμβάσεις με υπαίθρια γυμναστήρια, χώρους για πινγκ-πονγκ και σκάκι, φωτισμό LED και σύγχρονο αστικό εξοπλισμό Εγκρίθηκε με Απόφαση του Πράσινου...

More Articles Like This