Αλεξανδρούπολη: Εκδήλωση της ΕΛ.ΑΣ. για την ενδοοικογενειακή βία

Η δράση έρχεται σε συνέχεια της εναρκτήριας εκδήλωσης που είχε πραγματοποιηθεί τον περασμένο Ιούνιο στα Ιωάννινα

Το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, στο πλαίσιο της δράσης «Μαζί σπάμε τη σιωπή. 13 Πόλεις: Ένα μέτωπο κατά της ενδοοικογενειακής βίας», διοργανώνει εκδήλωση στην Αλεξανδρούπολη, την Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2025.

Η νέα αυτή εκδήλωση της δράσης, που ως κύριο στόχο έχει την ανάδειξη της σημασίας της συνεργασίας των φορέων του κράτους και της κοινωνίας των πολιτών, σε τοπικό επίπεδο, την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση όλων σχετικά με την πρόληψη και αντιμετώπιση της ενδοοικογενειακής βίας, έρχεται σε συνέχεια της εναρκτήριας εκδήλωσης που είχε πραγματοποιηθεί τον περασμένο Ιούνιο στα Ιωάννινα. 

Η δράση τελεί υπό την αιγίδα της Α.Ε του Προέδρου της Δημοκρατίας, Κυρίου Κωνσταντίνου Αν. Τασούλα και η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Πάρκο Εγνατίας στην Αλεξανδρούπολη, στις 31 Οκτωβρίου 2025, στις 10 το πρωί, στο Ξενοδοχείο Grecotel Astir Palace (Αίθουσα Άβδηρα).

- Advertisement -

Θα ακολουθήσουν αντίστοιχες εκδηλώσεις στις έδρες των Περιφερειών της Χώρας, στη διάρκεια των οποίων Στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας και εκπρόσωποι τοπικών φορέων και υπηρεσιών, θα ενώσουν τις φωνές τους, μιλώντας για την πρόληψη και καταπολέμηση της ενδοοικογενειακής βίας, για τα περιστατικά που έχουν χειριστεί και για τη μεταξύ τους συνεργασία.

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

13 συλλήψεις για ναρκωτικά σε μία εβδομάδα στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, συνελήφθησαν επιπλέον κατά το χρονικό διάστημα από 14...

More Articles Like This