Αλεξανδρούπολη: Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα «Parabadminton2021»

Πραγματοποιήθηκε στο κλειστό γυμναστήριο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Μια ακόμη σπουδαία αθλητική διοργάνωση φιλοξενήθηκε στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Δήμου Αλεξανδρούπολης.

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Para Badminton 2021, έλαβε χώρα την Κυριακή το απόγευμα, στο κλειστό γυμναστήριο, του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, πίσω από το ΠΓΝΑ.

15 αθλητές, από όλη την Ελλάδα, όλων των κατηγοριών, ανάμεσά τους και μίαγυναίκα, ήρθαν στην πρωτεύουσα του Έβρου.

- Advertisement -

Το τμήμα Παραμπάντμιντον του Παναθηναϊκού συμμετείχε για πρώτη φορά σε Πανελλήνιο πρωτάθλημα κερδίζοντας, τα πρώτα του μετάλλια (4 ασημένια-δύο χάλκινα), ενώ υπήρχε καιμια πρωτοφανής κερκίδα από 40 οπαδούς του Συλλόγου,που όμοιάτης δεν έχει ξαναδείτο αγώνισμα!

Σημειώνεται ότι για πρώτη φορά, η πόλη της Αλεξανδρούπολης, φιλοξενεί ένα τέτοιο γεγονός, για τα άτομα με αναπηρία. 

Ο Δήμαρχος Ιωάννης Ζαμπούκης, παραβρέθηκε στους αγώνες, νωρίς το μεσημέρι της Κυριακής, δηλώνοντας πωςείναι πρόθυμος να φιλοξενήσει ανάλογους αγώνες και στο μέλλον.

Το παρών επίσης στους αγώνες parabadmintonέδωσε το μέλος του ΔΣ της Εθνικής Ομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία, Κωνσταντίνος Σιάχος, η προπονήτρια, ο Πρόεδρος και η Αντιπρόεδρος του Αθλητικού Συλλόγου «ΑΜΕΑ ΚΟΤΙΝΟΣ» Δάφνη Δεληγιάννη, Γιάννης Τοπτσής και Έλσα Ταχαή αντίστοιχα, καθώς και η Γ.Γ. Ομοσπονδίας Badminton/Γ.Γ. Εθνικού Αλεξ/πολης Βίκυ Κοϊνάκη.

Πέλλια Βαϊκούζη

Friday, June 26, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Αποστολία Σαρακινούδη: Η πρόεδρος που κρατά ζωντανό τον «Ατρόμητο» Ασπρονερίου Διδ/χου!

Η νεολαία που αρνείται να αφήσει τον τόπο της και παίζει για την φανέλα του χωριού της Μια ξεχωριστή εκλογή ανέδειξαν...

More Articles Like This