Αρχίζει η καταβολή επιδόματος τριτέκνων

Από την Ιερά Μητρόπολη Αλεξ/πόλεως – Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από το Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος»

 

Η Ιερά Μητρόπολη Αλεξανδρούπολης ανακοινώνει ότι αρχίζει η καταβολή του επιδόματος τρίτου τέκνου.

Οι δικαιούχοι μπορούν να προσέρχονται καθημερινά – κατά τις εργάσιμες ημέρες – από την Τετάρτη 11 Ιουνίου έως και την Παρασκευή 20 Ιουνίου 2018 στο Ανθίμειο Εκκλησιαστικό Κέντρο (δίπλα στην Αγία Κυριακή) το πρωί από τις 9.00′ έως τις 13.30′.

- Advertisement -

Παρακαλούνται οι δικαιούχοι να είναι συνεπείς στις παραπάνω ημερομηνίες και ώρες, ώστε να ολοκληρωθεί  άμεσα  η διαδικασία και να μην παρατηρηθούν καθυστερήσεις.

Επίσης, γνωστοποιείται ότι η εξαργύρωση των τραπεζικών επιταγών  θα πρέπει γίνει αυστηρά εντός μίας εβδομάδας από την ημερομηνία παραλαβής τους.

Υπενθυμίζεται ότι το Πρόγραμμα χρηματοδοτείται αποκλειστικά  από το  Κοινωφελές  Ίδρυμα  Σταύρος  Νιάρχος.

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Δωρεάν λίπασμα από τον Βιολογικό Καθαρισμό Αλεξανδρούπολης για τους αγρότες της περιοχής

Στο πλαίσιο αξιοποίησης των παραγόμενων προϊόντων της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων Αλεξανδρούπολης, η Δ.Ε.Υ.Α.Α. προχωρά στη δωρεάν διάθεση επεξεργασμένης ιλύος για...

More Articles Like This