Αστυφιλία ή Παλιννόστηση;

Φαίνεται, πως ήρθε ο καιρός, και η αστυφιλία,

θα πρέπει να αναχαιτιστεί, να ‘βρει άλλη πορεία.

Ο κόσμος να αντιληφθεί, πως τη ζωή του όλη,

δεν πρέπει να τη σπαταλά, μον’ για το πορτοφόλι!

- Advertisement -

Η ζωή εξίσου είναι όμορφη, σε κάθε επαρχία,

και ας λείπουν κάποιες υποδομές και άλλα μεγαλεία.

Δυσχέρεια  κινήσεων, κι άγνωστο περιβάλλον,

δεν υπάρχει στην εξοχή, ζεις σε έναν κόσμο άλλον.

Και οι ανέσεις, που κάποτε υπήρχανε, μόνο στις πόλεις,

ευτύχημα στις μέρες μας είναι απόκτημα της κοινωνίας όλης.

Ηλεκτρισμός και ύδρευση, τηλεόραση Ι. Χ.

υπάρχουν σε όλα τα σπιτικά, κι ανέσεις με αντοχή.

Γιατί τάχα να πας αλλού, στην πόλη στην ξενιτιά;

Δεν είναι της ζήσης γέλασμα, δεν είναι αποκοτιά;

Πού θα ‘βρεις αέρα καθαρό, και ανέσεις, κι άπλα χώρου,

στην πόλη, την πολυάνθρωπη, στην πόλη του … εμπόρου;

Εκεί σε κατατρέχουνε, πολλές υποχρεώσεις.

Ποιον πρώτα πρέπει να σκεφτείς, και τι πρέπει να δώσεις.

Εκεί  η καλημέρα του Θεού, δεν λέγεται εκθύμως,

αφού της πόλης ο λαός, κινείται ανωνύμως.

Αφού  λοιπόν υπέρτερη, είναι η ζωή στη φύση,

Είναι  καιρός και ο καθείς, στον τόπο του να γυρίσει!

Αθ. Παπατριανταφύλλου

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Σε φάση ανακαίνισης οι Δημοτικές Τουαλέτες προς το λιμάνι Αλεξανδρούπολης

Έχουν απλωθεί τριγύρω τους προστατευτικά δίχτυα - Την ίδια ώρα, απογοητευτική είναι η εικόνα στις τουαλέτες Φλοίσβου - Όλα...

More Articles Like This