Αυτοκίνητο έπεσε στο λιμάνι Αλεξανδρούπολης!

Δεν υπήρχαν μέσα επιβάτες

Αναστάτωση επικράτησε στην Αλεξανδρούπολη, όταν ένα αυτοκίνητο επεσε στο λιμάνι της πόλης το απόγευμα της Τετάρτης 1ης Aπριλίου. 

Πιο συγκεκριμένα, όπως μετέδωσε το ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ, λίγο μετά τις 18:00, ένα ΙΧ αυτοκίνητο κατέληξε στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης για άγνωστη αιτία. Εκτιμάται ότι δεν λειτούργησε σωστά το σύστημα το χειρόφρενου και έτσι το αυτοκίνητο κατέληξε στο νερό. 

Το αυτοκίνητο βυθίστηκε γρήγορα στον πυθμένα του λιμανιού και δεν ήταν εύκολα αντιληπτό, γι’ αυτό για τον εντοπισμό και ανάσυρσή του, στήθηκε ειδική επιχείρηση και επιστρατεύτηκε δύτης. Αφού το εντόπισε, οργανώθηκε η επιχείρηση της ανέλκυσής του.

- Advertisement -

Το ευτυχές γεγονός είναι ότι το όχημα κατέληξε στο νερό χωρίς να υπάρχουν μέσα επιβάτες και έτσι δεν υπήρξαν τραυματισμοί. 

Κ.Α.

Saturday, June 27, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

200 βιβλία «ταξίδεψαν» στην Κίρκη: Μια πράξη αλληλεγγύης μετά τις στάχτες

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου Αττικής προχώρησε στη δωρεά, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και πολιτισμού - Ουδέν νεότερον ακόμα για τις αποζημιώσεις για τα καμένα...

More Articles Like This