Βγήκε σε δημοπρασία το Τουριστικό Περίπτερο Ιμέρου

Την λειτουργία του για 12 χρόνια αναλαμβάνει ο Αλιευτικός Σύλλογος Υδροκαλλιέργειας Ροδόπης

Ύστερα από επίμονες προσπάθειες και στοχευμένες παρεμβάσεις του Δήμου Μαρωνείας-Σαπών έγινε χτες η επαναληπτική δημοπρασία για την επαναλειτουργία του δημοτικού ακινήτου του Τουριστικού Περιπτέρου Ιμέρου, που ήταν κλειστό για πολλά χρόνια.

            Στη δημόσια διαδικασία αναδείχθηκε πλειοδότης-μισθωτής ο Αλιευτικός Συνεταιρισμός Υδατοκαλλιεργητών Ροδόπης, ο οποίος θα αξιοποιήσει το Περίπτερο για δώδεκα (12) έτη και ο οποίος θα υλοποιήσει εργασίες συντήρησης και επισκευής του.

            Η σημερινή δημοτική αρχή με άξονα τη διαμόρφωση όρων και υποδομών τουριστικής αναβάθμισης της παραλιακής ζώνης, ως πυλώνα της τοπικής ενδογενούς ανάπτυξης, διαμόρφωσε ένα πρόγραμμα αξιοποίησης της δημοτικής περιουσίας, όπως είναι και το Τουριστικό Περίπτερο Ιμέρου.

- Advertisement -

            Παρόντες στην ανοιχτή διαγωνιστική διαδικασία ήταν ο Δήμαρχος Μαρωνείας-Σαπών κ. Ντίνος Χαριτόπουλος, ο Αντιδήμαρχος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης κ. Μουσταφά Καραγκιόζ, ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού και Τοπικός Αντιδήμαρχος Δ.Ε. Μαρώνειας κ. Χαράλαμπος Καρύδης και ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Παιδείας, Πολιτισμού, Τουρισμού και Αειφόρου Ανάπτυξης κ. Μιχάλη Βασιλειάδη και εκπρόσωποι του Αλιευτικού Συνεταιρισμού.

Sunday, June 28, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Καθυστερεί κι άλλο η νέα Στροφή «Εγνατία»

 Στον «πάγο» η παράδοση του έργου ανάπλασης της παραλιακής ζώνης της Αλεξανδρούπολης - Δόθηκε τρίτη στη σειρά παράταση Για τρίτη...

More Articles Like This