Γενηδουνιάς (αρχηγός Εθνικής Ομάδας πόλο): «Πρωτόγνωρο να παίξουμε στην Αλεξανδρούπολη»

Ο αρχηγός της ανδρικής Εθνικής ομάδας πόλο, Ντίνος Γενηδουνιάς, εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για το γεγονός ότι η Αλεξανδρούπολη θα φιλοξενήσει το προκριματικό τουρνουά του World Cup την Μεγάλη Εβδομάδα του 2026. Όπως είπε, είναι μια εμπειρία πρωτόγνωρη για την ομάδα, η οποία θα έχει την ευκαιρία να αγωνιστεί μπροστά σε ελληνικό κοινό στο Δημοτικό Κολυμβητήριο «Δημοσθένης Μιχαλεντζάκης».

Ο Γενηδουνιάς τόνισε πως πρόκειται για σημαντική επιτυχία τόσο για την Κολυμβητική Ομοσπονδία όσο και για την πόλη, υπενθυμίζοντας πως στην αντίστοιχη γυναικεία διοργάνωση της Αλεξανδρούπολης η Εθνική Γυναικών πήρε την πρόκριση, κατέκτησε το World Cup και ακολούθως ανέβηκε ξανά στην κορυφή στο Παγκόσμιο της Σιγκαπούρης.

Στόχος της ανδρικής ομάδας, όπως σημείωσε, είναι η συμμετοχή στην τελική φάση του World Cup στο Σίδνεϊ τον Ιούλιο του 2026 και η διεκδίκηση ενός ακόμη μεταλλίου. Μέχρι τότε, προέχει το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Βελιγραδίου τον Ιανουάριο, όπου η Ελλάδα θα προσπαθήσει να ανέβει στο βάθρο για πρώτη φορά στην ιστορία της.

Monday, June 22, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Σε ισχύ το νέο πρόγραμμα απολύμανσης οχημάτων στην Π.Ε. Έβρου

Η Περιφερειακή Ενότητα Έβρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ενημερώνει για το νέο πρόγραμμα λειτουργίας των Σταθμών Απολύμανσης...

More Articles Like This