Γερμανοί και Ολλανδοί για την Γεωθερμία μας 

Ενδιαφέρονται για εγκατάσταση θερμοκηπίων που θα καλλιεργούν κηπευτικά με χαμηλό κόστος 

Πραγματοποιήθηκε και η δεύτερη προγραμματισμένη συνάντηση για την επεξεργασία των τεχνικών και ενεργειακών δεδομένων για εγκαταστάσεις θερμοκηπιακών καλλιεργειών με αξιοποίηση της γεωθερμίας στην ευρύτερη περιοχή της Αλεξανδρούπολης, μεταξύ του αντιδημάρχου Ενέργειας και Φυσικών Πόρων Ι. Φαλέκα, του προέδρου του Κέντρου Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΚΑΠΕ) Β. Τσολακίδη και επενδυτικού σχήματος από τη Γερμανία και την Ολλανδία.

Στόχος μας οι παραγωγικές επενδύσεις και η δημιουργία θέσεων εργασίας με την αξιοποίηση της γεωθερμικής ενέργειας, αναφέρει η ανακοίνωση του Δήμου Αλεξ/πολης.

- Advertisement -

Αποτελεί όμως έκπληξη το γεγονός ότι για τις δυνατότητες καλλιέργειας, χαμηλού κόστους, που παρουσιάζει η γεωθερμία, δεν υπήρξε ενδιαφέρον εκ μέρους των ντόπιων καλλιεργητών.

Και τελικά κατά πως φαίνεται, θα επωφεληθούν οι ξένοι.

Σ. Κ.

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Σε ισχύ το νέο πρόγραμμα απολύμανσης οχημάτων στην Π.Ε. Έβρου

Η Περιφερειακή Ενότητα Έβρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ενημερώνει για το νέο πρόγραμμα λειτουργίας των Σταθμών Απολύμανσης...

More Articles Like This