Δήμος Ορεστιάδας: Η ασφάλεια και η καθημερινότητα των πολιτών στο επίκεντρο της συζήτησης με εκπροσώπους της Αστυνομίας

Εθιμοτυπική συνάντηση είχε την Παρασκευή στο γραφείο του, ο Δήμαρχος Ορεστιάδας Διαμαντής Παπαδόπουλος, με το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Αξιωματικών ΕΛ. ΑΣ. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Στη συνάντηση παρευρέθηκαν ο Αστυνόμος Α’ Παπαθεμελής Άγγελος, Πρόεδρος Ένωσης Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης,ο Υπαστυνομος Α’ Απαλαγακης Χαράλαμπος, ταμίας, η Αστυνόμος Α’ Χατζάκη Πασχαλιώ, οργανωτική γραμματέας και ο

Αστυνομικός Υποδιευθυντης Πετρόπουλος Γεώργιος, Αντιπρόσωπος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα, με αμοιβαία διάθεση συνεργασίας και ανταλλαγής απόψεων για ζητήματα που αφορούν την ασφάλεια και την καθημερινότητα των πολιτών.

Sunday, June 28, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Καθυστερεί κι άλλο η νέα Στροφή «Εγνατία»

 Στον «πάγο» η παράδοση του έργου ανάπλασης της παραλιακής ζώνης της Αλεξανδρούπολης - Δόθηκε τρίτη στη σειρά παράταση Για τρίτη...

More Articles Like This