Δεξαμενές καυσίμων θέλει το αεροδρόμιο

Παρέμβαση στη Βουλή για τα προβλήματα του Αερολιμένος Αλεξανδρούπολης, του Βουλευτή Έβρου κ. Σταύρου Κελέτση

Στα προβλήματα του Αεροδρομίου Αλεξανδρούπολης αναφέρθηκε, χθες, με παρέμβασή του στη Βουλή, ο Βουλευτής Έβρου Σταύρος Κελέτσης.

Κατά τη συνεδρίαση της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας, όπου εγκρίθηκε η επιλογή της νέας ηγεσίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και παρόντος του Υπουργού Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, ο Βουλευτής Έβρου ανέδειξε όλα τα ζητήματα δυσλειτουργίας του Αεροδρομίου.

- Advertisement -

Ειδικότερα, αναφέρθηκε στην έλλειψη προσωπικού, στα κατασκευαστικά προβλήματα του νέου κτιρίου του Αερολιμένα, καθώς και στην ανάγκη λειτουργίας δεξαμενών καυσίμου ανεφοδιασμού των αεροπλάνων.

Ο Βουλευτής υπογράμμισε το τελευταίο θέμα, αφού η συγκεκριμένη έλλειψη λειτουργεί αρνητικά στην προσέλκυση τουρισμού στην περιοχή, αφού δεν πραγματοποιούνται πτήσεις τσάρτερ –εξ’ αυτού του λόγου- στην Αλεξανδρούπολη, και κατευθύνονται σε άλλα αεροδρόμια.

Ο Υπουργός Μεταφορών απαντώντας στην τοποθέτηση του Βουλευτή Έβρου, υποσχέθηκε πως τα θέματα αυτά θα αντιμετωπιστούν στο επόμενο διάστημα, αφού η κυβέρνηση θα προωθήσει την ανάπτυξη των περιφερειακών αεροδρομίων, μετά και την ανάληψη των καθηκόντων από τη νέα ηγεσία της Υ.Π.Α.

Sunday, June 28, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

200 βιβλία «ταξίδεψαν» στην Κίρκη: Μια πράξη αλληλεγγύης μετά τις στάχτες

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου Αττικής προχώρησε στη δωρεά, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και πολιτισμού - Ουδέν νεότερον ακόμα για τις αποζημιώσεις για τα καμένα...

More Articles Like This