Δεύτερο κρούσμα ελονοσίας στο Νοσοκομείο Αλεξ/πολης

Στο «κόκκινο» ο Έβρος

 

Δεύτερο κρούσμα ελονοσίας διέγνωσαν οι γιατροί του Νοσοκομείου της Αλεξανδρούπολης, αυτήν τη φορά σ’ έναν άνδρα που ζει μεν στην πόλη, αλλά εργάζεται στο Τυχερό.

O νεαρός άντρας διαγνώστηκε το απόγευμα της Πέμπτης με ελονοσία και πλέον νοσηλεύεται, λαμβάνοντας την κατάλληλη αγωγή.

- Advertisement -

Η ελονοσία μεταδίδεται ως γνωστόν από τα κουνούπια και όχι από άνθρωπο σε άνθρωπο, εκτός αν κάποιος άνθρωπος προσλάβει μολυσμένο αίμα.

Όμως επειδή ο βασικός ξενιστής της νόσου είναι το κουνούπι, ο διοικητής του Π.Γ.Ν.Α. Δήμητρης Αδαμίδης επιμένει ότι πρέπει να γίνουν άμεσα ενέργειες καταπολέμησης των εντόμων.

Σε ότι έχει να κάνει με τα ιατρικά μέτρα, ο κ. Αδαμίδης ενημερώνει ότι πλέον όλοι οι ασθενείς με την παραμικρή υποψία ελονοσίας, θα υποβάλλονται σε ειδικά ιατρικά τεστ (rapid test).

Πάντως δεν αποκλείεται, λένε ιατρικές πηγές, στο προσεχές μέλλον να καταγραφούν και άλλα κρούσματα της συγκεκριμένης νόσου.

Θ.Τ.

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

13 συλλήψεις για ναρκωτικά σε μία εβδομάδα στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, συνελήφθησαν επιπλέον κατά το χρονικό διάστημα από 14...

More Articles Like This