Δε λειτουργούν ακόμα τα Διόδια Μέστης

Στην Εγνατία Οδό – Άγνωστο το πότε και το αν θα λειτουργήσουν

Κι ενώ είχε προγραμματιστεί για την 1η Σεπτεμβρίου η έναρξη λειτουργίας του Σταθμού Διοδίων στη Μέστη Ροδόπης, τελικά δύο (2) μήνες μετά, ακόμη δεν έχει πραγματοποιηθεί.

Υπενθυμίζεται πως η εγκατάσταση των διοδίων είχε προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων, τόσο στους εκπροσώπους των τοπικών φορέων, όσο και στους πολίτες.

- Advertisement -

Οι αρμόδιοι πάντως που είχαν στείλει επιστολή και προς τον Πρωθυπουργό κ. Αλέξη Τσίπρα και στον Πρόεδρο της «ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε», στην οποία ανέφεραν τους λόγους που αντιτίθενται στη λειτουργία των νέων σταθμών διοδίων.

Τέλος, προς ενημέρωση των οδηγών που κινούνται τακτικά στον δρόμο της Εγνατίας Οδού από Αλεξανδρούπολη προς Ξάνθη και αντίστροφα, να αναφερθεί ότι ενώ τα φώτα διέλευσης (πράσινο και κόκκινο) στις λωρίδες είναι αναμμένα κανονικά, οι μπάρες ωστόσο είναι σηκωμένες και ως εκ τούτου η διέλευση των οχημάτων είναι – προς το παρόν – ελεύθερη.

Τώρα, πότε και εάν εντέλει θα τεθεί σε λειτουργία και ο Σταθμός Διοδίων Μέστης, παραμένει άγνωστο…

Κ.Α.

Saturday, June 27, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

200 βιβλία «ταξίδεψαν» στην Κίρκη: Μια πράξη αλληλεγγύης μετά τις στάχτες

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου Αττικής προχώρησε στη δωρεά, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και πολιτισμού - Ουδέν νεότερον ακόμα για τις αποζημιώσεις για τα καμένα...

More Articles Like This