Διάκρισεις για τον ΑΟΓ Αλεξανδρούπολης: Με 6 μετάλλια από το Τριεθνές Κύπελλο Ξάνθης

Εντυπωσιακή παρουσία πραγματοποίησε ο ΑΟΓ Αλεξανδρούπολης στο Τριεθνές Κύπελλο Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, που διεξήχθη το διήμερο 21–22 Μαρτίου στο Κλειστό Γυμναστήριο «Φίλιππος Αμοιρίδης». Σε μια διοργάνωση υψηλού επιπέδου με τη συμμετοχή 96 συλλόγων από την Ελλάδα, την Τουρκία και τη Βουλγαρία, οι 11 αθλητές του ομίλου στάθηκαν επάξια στο βάθρο, κατακτώντας συνολικά 6 μετάλλια.

Οι πρωταγωνιστές των μεταλλίων:

  • Χρυσό μετάλλιο: Μιχαηλίδη Αλεξάνδρα
  • Ασημένιο μετάλλιο: Χατζηκερίμογλου Αλέξανδρος
  • Χάλκινο μετάλλιο: Αγγελακούδης Πάρης, Μαλτσάκης Άγγελος, Γεωργανά Άρτεμις, Μαυρίδης Βασίλειος.

Πολύ κοντά στις διακρίσεις έφτασαν και οι αθλήτριες Γιασλά Παρασκευή, Σκάρλου Αλεξάνδρα, Βίντση Γεωργία και Χουσμεκερίδου Ιωάννα, οι οποίες κατέλαβαν την τιμητική 5η θέση, ενώ ο Μαλάτος Νικόλαοςπραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση φτάνοντας μέχρι τη φάση των 16.

Η συγκομιδή των μεταλλίων και οι πλασαρίσματα στις υψηλές θέσεις επιβεβαιώνουν τη συστηματική δουλειά που γίνεται στον ΑΟΓ Αλεξανδρούπολης, αναδεικνύοντας νέα ταλέντα που πρωταγωνιστούν πλέον εντός και εκτός συνόρων.

Thursday, June 25, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

3η αναβολή για την γραμμή Αλεξανδρούπολη-Πειραιάς

Ενστάσεις εφοπλιστών κρατούν «όμηρο» την ανάπτυξη του Έβρου - Τοψίδης και Μουτζούρης ζητούν από την κυβέρνηση να κόψει τον γόρδιο δεσμό -...

More Articles Like This