Διαδημοτική Πρωτοβουλία για την Ανάδειξη της Διαδρομής του Αποστόλου Παύλου

Με συμμετοχή του Δήμου Σαμοθράκης

Με την υπογραφή Μνημονίου Συνεννόησης (MoU) από τους Δημάρχους Κορινθίων, Σαμοθράκης, Πρέβεζας, Κω, Οινούσσων, Βέροιας, Μυτιλήνης, Ανατολικής Σάμου, Αμφίπολης και Καβάλας, ολοκληρώθηκε με επιτυχία στην Κόρινθο το διήμερο συνέδριο «Στα Βήματα του Αποστόλου Παύλου».

Πρόκειται για μια σημαντική πρωτοβουλία που θέτει τις βάσεις για τη δημιουργία ενός πανελλαδικού δικτύου διαδημοτικής συνεργασίας, με στόχο την ανάδειξη της πνευματικής και πολιτιστικής διαδρομής του Αποστόλου Παύλου στην Ελλάδα. Η πρόταση για τη σύσταση του δικτύου ξεκίνησε από τον Δήμαρχο Κορινθίων και βρίσκει πλέον ευρεία στήριξη, ανοίγοντας τον δρόμο για την ανάπτυξη του θρησκευτικού τουρισμού.


Το υπό σύσταση δίκτυο συνδέει πόλεις και περιοχές στις οποίες έδρασε και δίδαξε ο Απόστολος των Εθνών, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία θρησκευτικού, ιστορικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος στους επισκέπτες, τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό.
Η διαμόρφωση της τελικής στρατηγικής και των επιμέρους δράσεων θα ακολουθήσει μέσα από συνεργασία των εμπλεκόμενων δήμων, με σκοπό τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου σχεδίου προβολής, πολιτιστικής ανταλλαγής και τουριστικής ανάπτυξης.

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

13 συλλήψεις για ναρκωτικά σε μία εβδομάδα στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, συνελήφθησαν επιπλέον κατά το χρονικό διάστημα από 14...

More Articles Like This