Διασκέδασαν με την καρδιά τους οι καρναβαλιστές της Αλεξανδρούπολης!

Πραγματοποιήθηκε προχτές με επιτυχία, κάτω από τον λαμπερό ήλιο και παρά το τσουχτερό κρύο, η μεγάλη μαθητική παρέλαση στην Λεωφόρο Δημοκρατίας, στην Αλεξανδρούπολη.

Τα παιδικά χαμόγελα ήταν πολλά, με την φετινή μαθητική παρέλαση να είναι γεμάτη χρώμα, χορό, κέφι, αλλά και δυνατά μηνύματα για την φιλία, το περιβάλλον και τα συναισθήματα!

Τα παιδιά μαζί με τους γονείς τους – όλοι ντυμένοι με ευφάνταστες στολές – διασκέδασαν, χόρεψαν και τραγούδησαν σε μια αποκριάτικη γιορτή που έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια.

Όλοι οι παρελαύνοντες κατέληξαν στην Πλατεία Ελευθερίας, δίπλα στο συντριβάνι, όπου ξεφάντωσαν υπό τους ήχους δυνατής μουσικής.

- Advertisement -

«Σας ευχαριστούμε από καρδιάς! Και του χρόνου!», ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο Δήμος Αλεξανδρούπολης.

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Ψυχική υγεία στον Έβρο: Πάνω από 1.400 ωφελούμενοι το 2025

Η Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Έβρου-Ροδόπης κατέγραψε σημαντική άνοδο στη ζήτηση υπηρεσιών - Σχεδόν 13.000 οι θεραπευτικές πράξεις Την ανιούσα φαίνεται πως έχουν...

More Articles Like This