Δύο Εβρίτικα μετάλλια στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταεκβοντό

thrakisports_evros

karate

Χρυσή αναδείχθηκε στις γυναίκες η Ορεστιαδίτισσα Ελένη Σαλινούδη – Ασημένιος στους εφήβους ο Αλεξανδρουπολίτης Κώστας Γεωργακούδης

Με μεγάλες επιτυχίες για την Θράκη ολοκληρώθηκε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταεκβοντό Ανδρών – Γυναικών – Εφήβων – Νεανίδων που πραγματοποιήθηκε στην Χαλκίδα το περασμένο Σαββατοκύριακο.

- Advertisement -

Συνολικά η Θράκη κατέκτησε πέντε μετάλλια, εκ των οποίων τα δύο χρυσά, το ένα ασημένιο και τα δύο χάλκινα.

Αναλυτικά, με βάση τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η Ομοσπονδία:

Στην κατηγορία +73 κιλών Γυναικών η Ελένη Σαλινούδη του ΑΚ Ορεστιάδας κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο.

Στην κατηγορία -74 κιλά Ανδρών ο Γιώργος Μπάτζιος του συλλόγου Ορέστης Βασίλης Ξάνθης κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο.

Στην κατηγορία -62 κιλά Γυναικών η ξανθιώτισσα Μινεβέρ Ομέρογλου του ΑΣ Χρυσούπολης κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο.

Στην κατηγορία -59 κιλά Εφήβων ο Αλέξανδρος Βελλής του συλλόγου Ορέστης Βασίλης Ξάνθης κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο.

Στην κατηγορία -78 κιλά Εφήβων ο Κωνσταντίνος Γεωργακούδης του Ορφέα Αλεξανδρούπολης κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο.

Πολλοί ακόμα Θρακιώτες αθλητές, που έλαβαν μέρος στην διοργάνωση, είχαν καλά πλασαρίσματα αλλά δεν κατάφεραν να ανέβουν στο βάθρο.

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Θέλουμε ποιότητα ζωής!

Γράφει η Μαρίνα Κονδύλη Κατοικώ στην Αλεξανδρούπολη από τότε που γεννήθηκα. Θυμάμαι κάποτε που η πόλη είχε φαρδείς δρόμους, μπόλικο...

More Articles Like This