9.4 C
Alexandroupoli
Saturday, November 1, 2025

ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΔΡΟΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΑΔΕΣΠΟΤΟ

Το τμήμα της “Εθνικής Οδού” μεταξύ της Γέφυρας Βανικιώτη και του Δημοτικού Κάμπινγκ, ανήκει στην αρμοδιότητα του Δήμου Αλεξανδρούπολης ή της Περιφέρειας “ΑΜ-Θ”; 

dromos-pros-parko-kikloforiakis kleistos-kommati-periferiako rithmisis-dromou-xili-2 strofi-pros-papanastasiou dromos-pros-parko-kikloforiakis komvos-sti-gefira-vanikioti001

Πολλές φορές η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ αναρωτήθηκε:

Σε ποιόν ανήκει το κομμάτι της “Εθνικής οδού” Αλεξ/πολης-Ν. Χηλής που βρίσκεται μεταξύ της γέφυρας Βανικιώτη και του Δημοτικού κάμπινγκ.

- Advertisement -

Ποιος έχει την αρμοδιότητα; Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης ή μήπως η Περιφέρεια Ανατ. Μακεδονίας-Θράκης;

Υπεύθυνη απάντηση στο ερώτημα αυτό, δεν πήραμε ποτέ.

Και είναι εξόφθαλμη η “διαφορά” που υπάρχει στο ανωτέρω τμήμα του δρόμου.

Πρώτα-πρώτα δεν υπάρχει φωτισμός.

Λαμπρός είναι μέχρι την γέφυρα Βανικιώτη. Ύστερα σχεδόν σκοτάδι.

Μετά πάλι λαμπρά φώτα.

Τα πεζοδρόμια επίσης εμφανίζουν την ίδια εικόνα, πριν και μετά.

Τελικά το συγκεκριμένο τμήμα της οδού μοιάζει σαν… Αδέσποτο.

Ξεχασμένο δηλ. από την φροντίδα του Δήμου Αλεξανδρούπολης.

Σήμερα λοιπόν, με αφορμή τα έργα που γίνονται στον οδικό άξονα Αλεξ/πολης – Ν. Χηλής για δημιουργία κόμβου σύνδεσης με το νέο Περιφερειακό δρόμο που βγάζει στα λεγόμενα “Καραμανλίδικα” επαναφέρουμε το ερώτημά μας, ενώ ζητούμε παράλληλα και την ανάγκη άμεσης παρέμβασης της Δημοτικής Αρχής, για να εξαλειφθεί η εικόνα εγκατάλειψης, στο συγκεκριμένο σημείο που επικρατεί σήμερα.

Πρώτα-πρώτα θα πρέπει κάτι να γίνει για να φαρδύνει το οδόστρωμα πάνω από το γεφυράκι του χειμάρρου Βανικιώτη.

Δεν έχει μεγάλη δαπάνη το έργο καθώς εκείνο που χρειάζεται είναι μία απλή κατασκευή από μπετόν, πλάτους 1,5 μέτρων.

Ακόμη πρέπει να αναμορφωθεί και ο διαχωρισμός των ρευμάτων κυκλοφορίας που οδηγούν προς την Καλλιθέα.

Οι Συγκοινωνιολόγοι που έφτιαξαν τις κυκλοφοριακές μελέτες, δεν ασχολήθηκαν καθόλου με το συγκεκριμένο τμήμα απ’ όπου διέρχονται χιλιάδες αυτοκίνητα κάθε μέρα.

Και αν εκεί γινόταν ένας κυκλικός κόμβος κυκλοφορίας, χωρίς φανάρια, (δεν γνωρίζουμε εάν μπορούν να γίνουν παρεμβάσεις στις παρακείμενες ιδιοκτησίες) τότε η ροή των οχημάτων θα ήσαν πολύ πιο γρήγορη.

Εξ’ όπως γνωρίζουμε δόθηκαν νέες αρμοδιότητες στους Δήμους για επέκταση-ανανέωση του ηλεκτροφωτισμού των οδικών τους δικτύων.

Όπως έγραψε προχθές η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ δόθηκε το ποσό των 2,5 εκατομμυρίων ευρώ  στον Δήμο Ορεστιάδος και αντίστοιχο ποσό στον Δήμο Αλεξανδρούπολης.

Ελπίζουμε αυτή την φορά το “αδέσποτο” τμήμα του δρόμου που περιγράψαμε, να αποκτήσει τουλάχιστον επαρκή φωτισμό.

Για την κατασκευή πεζοδρομίων στο αριστερό τμήμα της οδού, (όπου τα βενζινάδικα) βλέπουμε αργότερα τι θα γίνει.

Σ.Κ.

Saturday, November 1, 2025

Latest News

Μέτρα ασφαλείας στις οικοδομές: Κλειδί για την προστασία των εργαζομένων

Ο πολιτικός μηχανικός Γιώργος Γεωργιάδης τονίζει την ανάγκη τήρησης των κανόνων και εκπαίδευσης για ασφαλή εργασία Η ασφάλεια στις οικοδομές...
spot_img

More Articles Like This