Επίσκεψη Στέλιου Πέτσα στον Δήμαρχο Αλεξανδρούπολης Γιάννη Ζαμπούκη

Παρακολούθηση της πορείας εργασιών ανάπλασης στην πόλη

Συνάντηση εργασίας είχε νωρίτερα το πρωί της Δευτέρας, ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Γιάννης Ζαμπούκης με τον βουλευτή και πρώην Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών Στέλιος Πέτσας, με αντικείμενο την εξέλιξη των εργασιών του έργου “Αστική Αναζωογόνηση Βορείου Τμήματος, επέκταση ποδηλατοδρόμων”.

Το έργο που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα “Αντώνης Τρίτσης” περιλαμβάνει παρεμβάσεις επι των οδών:

✔️Θράκης

- Advertisement -

✔️Ανδρονίκου

✔️Κονδύλη

✔️Ηροδότου και

✔️Αγ. Δημητρίου

με αναπλάσεις οδών, νέα πεζοδρόμια, νέο αστικό εξοπλισμό, «έξυπνες εφαρμογές πόλης», φωτεινές διαβάσεις, βυθιζόμενους κάδους, ηλιακές στάσεις, φυτεύσεις και βιοκλιματικό σχεδιασμό, νέα δίκτυα οδοφωτισμού, φωτιστικά LED καθώς και επέκταση ποδηλατοδρόμου μέχρι την Κουταβού.

Μετά τη συνάντηση, στην οποία συμμετείχαν επίσης οι αντιδήμαρχοι Γιάννης Ναϊτίδης και Ηλίας Δαστερίδης και ο Γενικός Γραμματέας Ιωάννης Μπόγδης, ακολούθησε αυτοψία σε περιοχές όπου το εδώ βρίσκεται σε εξέλιξη.

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

13 συλλήψεις για ναρκωτικά σε μία εβδομάδα στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, συνελήφθησαν επιπλέον κατά το χρονικό διάστημα από 14...

More Articles Like This