Ευχαριστήριο Ποντιακών Συλλόγων Αλεξ/πολης

LAVARA

Οι ποντιακοί σύλλογοι του Δήμου Αλεξανδρούπολης, ευχαριστούν θερμά όλους τους εκλεκτούς προσκεκλημένους  καθώς και όσους παρευρέθησαν και συμμετείχαν στις εκδηλώσεις που διοργάνωσαν για την 19η Μαϊου, ημέρα μνήμης της γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.

Ιδιαίτερα ευχαριστούμε:

  • Τον Πατέρα Νικόλαο της ενορίας της Νίψας
  • Το Δήμαρχο για την οικονομική ενίσχυση
  • Τον επίτιμο Α΄Υπαρχηγό του ΓΕΣ, Αντιστράτηγο Γεώργιο Ταμουρίδη, για την ομιλία στο μνημείο των αγωνιστών του πόντου.
  • Το Διοικητή της ΧΙΙ Μ/Κ ΜΠ, Υποστράτηγο Γκατζογιάννη Κων/νο για τη διάθεση της Λέσχης Αξιωματικών.
  • Το προσωπικό της Λέσχης Αξιωματικών.
  • Την Υ/Δ τροχαίας της Αστυνομικής Δνσης Αλεξ/πολης
  • Το γραφείο τελετών Παπαχρυσοστομίδη
  • Το συγγραφέα Μιχάλη Καϊκουνίδη
  • Τις γυναίκες του συλλόγου που παρασκεύασαν τα ποντιακά εδέσματα που προσφέρθηκαν στη δεξίωση

Το πλήθος κόσμου που συμμετείχε σε όλες της εκδηλώσεις μας, ενισχύει την  προσπάθεια αναγνώρισης της Γενοκτονίας που υπέστη ο ποντιακός ελληνισμός από τους νεότουρκους και το κεμαλικό καθεστώς.

- Advertisement -

Με σεβασμό στη μνήμη όσων χάθηκαν,Οι σύλλογοι:α.  Μορφωτικός Σύλλογος ποντίων Ν. Έβρου “ΑΛΕΞΙΟΣ ΚΟΜΝΗΝΟΣ”

β.  Πολιτιστικός Σύλλογος Αετοχωρίου “Η ΣΑΝΤΑ”

γ.  Πολιτιστικός Σύλλογος Δωρικού “ΑΚΡΙΤΕΣ ΚΟΜΝΗΝΟΙ”

δ.  Πολιτιστικός Σύλλογος Νίψας

ε.  Πολιτιστικός –Μορφωτικός Σύλλογος Παλαγίας “Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ”

στ. Πολιτιστικός Σύλλογος Πεύκων “ΟΙ ΡΙΖΕΣ”

ζ.  Πολιτιστικός Σύλλογος Ν. Χιλής “Ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ”

η.  Σύλλογος Ποντίων Φερών

θ.  Εκπολιτιστικός Σύλλογος Γυναικών “ΟΙ ΕΠΙΓΟΝΟΙ”.

Monday, June 22, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Σε ισχύ το νέο πρόγραμμα απολύμανσης οχημάτων στην Π.Ε. Έβρου

Η Περιφερειακή Ενότητα Έβρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ενημερώνει για το νέο πρόγραμμα λειτουργίας των Σταθμών Απολύμανσης...

More Articles Like This