ΗΜΕΡΑ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ

foithtes_aimodosia
Την Τρίτη 20 Οκτώβρη είναι μέρα αιμοδοσίας για τους φοιτητές. Από τις 10.00 μέχρι τις 15.00, στο Παιδαγωγικό Τμήμα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου στην Αλεξανδρούπολη, η κινητή μονάδα αιμοδοσίας του νοσοκομείου και μέλη της ομάδας “Φοιτητές εξ αίματος” θα βρίσκονται για ενημέρωση, αλλά και δειγματοληψία για όσους επιθυμούν να γίνουν δότες μυελού των οστών.
Είναι η πρώτη φοιτητική αιμοδοσία που διοργανώνεται για την σεζόν και θα επαναλαμβάνεται στο ίδιο μέρος και τις ίδιες ώρες κάθε δεύτερη Τρίτη. Σας καλούμε να βοηθήσετε κι εσείς!

Sunday, June 28, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Καθυστερεί κι άλλο η νέα Στροφή «Εγνατία»

 Στον «πάγο» η παράδοση του έργου ανάπλασης της παραλιακής ζώνης της Αλεξανδρούπολης - Δόθηκε τρίτη στη σειρά παράταση Για τρίτη...

More Articles Like This