
Η Φιλαρμονική Δήμου Αλεξανδρούπολης, σας προσκαλεί στην καλοκαιρινή της συναυλία το Σάββατο 27 Ιουνίου στις 20:30, μπροστά στον Φάρο.
Αγαπημένες ελληνικές και ξένες επιτυχίες, καλοκαιρινή διάθεση και μια βραδιά γεμάτη μουσική για μικρούς και μεγάλους.
Ελάτε να τραγουδήσουμε, να χαρούμε και να μοιραστούμε μαζί τη μαγεία της μουσικής σε ένα από τα πιο όμορφα σημεία της Αλεξανδρούπολης.
Σας περιμένουμε να γίνετε μέρος της μουσικής μας παρέας!
Τα μέλη της Φιλαρμονικής
Η Αρχιμουσικός
Βασιλική Χατζηβασιλειάδου





