«Καταδρομική» δράση για εμβολιασμούς

Εμβολιασμοί χωρίς ραντεβού, την Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου, στην αυλή του Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης

Το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης με την υποστήριξη της 4ης ΥΠΕ Μακεδονίας – Θράκης, αναγνωρίζοντας την ανάγκη να ενισχυθεί ο εμβολιασμός των πολιτών κατά του COVID-19, ορίζει την Παρασκευή 24-12-2021 ως ημέρα εμβολιασμού χωρίς ραντεβού. 

Η εν λόγω δράση αφορά όλους τους πολίτες άνω των 12 ετών και θα πραγματοποιηθεί στον αύλειο χώρο του Νοσοκομείου (έξω από το εμβολιαστικό κέντρο) του Π.Γ.Ν. Αλεξανδρούπολης, στις ώρες από 10:00 έως 17:00, με την υποστήριξη της Κινητής Μονάδας του Νοσοκομείου μας. 

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ Π.Γ.Ν.ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ

- Advertisement -

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Δ. ΡΟΥΦΟΣ 

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Αλεξανδρούπολη: Μία πόλη σε ασφυξία!

Θέσεις στάθμευσης δυσεύρετες, ενοίκια και τιμές προϊόντων και υπηρεσιών στα ύψη - Παράλληλα, συνεχής είναι η ταλαιπωρία των πολιτών...

More Articles Like This