Με προσωπικό ασφαλείας την Πέμπτη τα νοσοκομεία

nosokomeio_esoteriko(150)

Με προσωπικό ασφαλείας θα λειτουργήσουν τα νοσοκομεία, τα Κέντρα Υγείας, η Πρόνοια, και το ΕΚΑΒ σήμερα Πέμπτη, λόγω της συμμετοχής της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Δημόσιων Νοσοκομείων στην απεργία που κήρυξε η ΑΔΕΔΥ.

Η ΠΟΕΔΗΝ τονίζει ότι «η διάλυση της κοινωνικής ασφάλισης δεν θα περάσει» και ζητεί ένταξη στα ΒΑΕ, επαρκή χρηματοδότηση και στελέχωση του ΕΣΥ και δωρεάν υγεία και πρόνοια.

Friday, June 26, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

ΝΟ ΑλεξανδρούποληςΠόλο: Με θετικό πρόσημο και πολύτιμες εμπειρίες ολοκληρώθηκαν οι υποχρεώσεις της Κ16

Με απολογισμό δύο νίκες και μία ήττα στη Bronze League, έπεσε η αυλαία των φετινών αγωνιστικών υποχρεώσεων για τα...

More Articles Like This