Μικροί και μεγάλοι φύτεψαν 31 δεντράκια στο σχολείο Αμπελακίων!

Την Κυριακή 22/3, πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη δενδροφύτευση στον αύλειο χώρο του Δημοτικού Σχολείου Αμπελακίων Ορεστιάδας. 

Συνολικά, 31 δέντρα φυτεύτηκαν έξω από το σχολείο.

«Ευχαριστούμε ειλικρινά όλους όσους αψήφισαν τις χαμηλές θερμοκρασίες και ήρθαν να συνδράμουν με όποιο τρόπο μπορούσαν, ώστε να υλοποιηθεί η πρώτη συμβολική δενδροφύτευση του συλλόγου μας, σηματοδοτώντας έτσι την αφετηρία πραγμάτωσης των στόχων μας!

Ευχαριστούμε τον Δήμο Ορεστιάδας και συγκεκριμένα τον Δήμαρχο κ. Διαμαντή Παπαδόπουλο, καθώς και τους Αντιδημάρχους κα. Χριστίνα Γκιλιλούδη, κ. Μανώλη Χατζηπαναγιώτου και κ. Μαργαρίτη Αστεριάδη για τη συνεχή στήριξη και συνδρομή στο έργο μας!

- Advertisement -

Επίσης, ευχαριστούμε θερμά τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό – Περιφερειακό Τμήμα Ορεστιάδας και την Πυροσβεστική υπηρεσία Ορεστιάδας για την ουσιαστική συμβολή τους!», αναφέρει η ανακοίνωση του Συλλόγου «Αμπελακτίδες Αμπελακίων».

Monday, June 22, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Αλεξανδρούπολη: Fake news η είδηση για δάγκωμα από λαγοκέφαλο στην παραλία Δελφίνι

Ο ναυαγοσώστης της παραλίας και εργαζόμενοι διαψεύδουν τις φήμες - Τι να κάνετε αν δαγκωθείτε από το ψάρι Τις τελευταίες...

More Articles Like This