Νέες συλλήψεις διακινητών στον Έβρο

Συνελήφθησαν την 23-8-2025 σε οικισμούς του Έβρου, από αστυνομικούς της  Διεύθυνσης Αστυνομίας Ορεστιάδας, 2 αλλοδαποί 2 διακινητές, οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της χώρας, σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις, μη νόμιμους μετανάστες.

Αναλυτικότερα, στην πρώτη περίπτωση, προχθές το μεσημέρι, αστυνομικοί της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ορεστιάδας συνέλαβαν τον έναν διακινητή, διότι τον εντόπισαν να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και να μεταφέρει παράνομα στο εσωτερικό της χώρας οχτώ -8- μη νόμιμους μετανάστες.

Στη δεύτερη περίπτωση, το απόγευμα της ίδιας ημέρας, συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Διδυμοτείχου ο δεύτερος διακινητής, διότι εντοπίστηκε να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και να μεταφέρει παράνομα στην ενδοχώρα δέκα -10- μη νόμιμους μετανάστες.

Κατασχέθηκαν τα ανωτέρω οχήματα, χρηματικό ποσό και κινητά τηλέφωνα.

- Advertisement -

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ορεστιάδας, ενώ την προανάκριση για τις δύο υποθέσεις ενεργεί το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Διδυμοτείχου.

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Σε ισχύ το νέο πρόγραμμα απολύμανσης οχημάτων στην Π.Ε. Έβρου

Η Περιφερειακή Ενότητα Έβρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ενημερώνει για το νέο πρόγραμμα λειτουργίας των Σταθμών Απολύμανσης...

More Articles Like This