Νικητής στο ντέρμπι της πόλης ο Φοίνικας Αλεξανδρούπολης

Μετά τα δύο ανεπιτυχή αποτελέσματα με Ηρακλή και Μακεδόνες Αξίου, ο Φοίνικας Αλεξανδρούπολης πανηγύρισε την νίκη στο ντέρμπι της πόλης με την Νίκη Αλεξανδρούπολης με 3-0 στο πλαίσιο της 7ης αγωνιστικής της Α2 βόλεϊ γυναικών.

Το απόγευμα του Σαββάτου (29/11) διεξήχθη το πρώτο ντέρμπι της πόλης μας ανάμεσα σε δύο διεκδικητές του πρωταθλήματος. Μια αναμέτρηση που είχε ανατροπές, πάθος και εντυπωσιακό θέαμα. Το κοινό της Αλεξανδρούπολης χάρηκε ένα ακόμη δυνατό παιχνίδι ανάμεσα στις δύο ομάδες του, με τον Φοινικά να βγάινει νικητής χώρις μάλιστα να χάσει σετ.

Διαχωρισμένοι οι θεατές στο Κλειστό του «Μιχάλης Παρασκεύοπουλος», καθώς οι δύο ομάδες έχουν εξίσου δικό τους κοινό.

Η ήττα δεν επηρέασε βαθμολογικά την Νίκη Αλεξανδρουπολης, αφού παραμένει στην πρώτη τετράδα του πρωταθλήματος χάρης το πολύ καλό ξεκίνημα της με 6 στα 6. Ενώ, ο Φοίνικας Αλεξανδρούπολης πλησιάζει την κορυφή με αυτή την νίκη του, φτάνοντας τους 14 βαθμούς.

- Advertisement -

Αλέξανδρος Κεσανλής

Monday, June 22, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Σε ισχύ το νέο πρόγραμμα απολύμανσης οχημάτων στην Π.Ε. Έβρου

Η Περιφερειακή Ενότητα Έβρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ενημερώνει για το νέο πρόγραμμα λειτουργίας των Σταθμών Απολύμανσης...

More Articles Like This