Ξάνθη: Συνελήφθη 19χρονος για αρπαγή

Επιχείρησε να ταξιδέψει στην Τουρκία με 15χρονη που είχε εξαφανιστεί

Συνελήφθη ένας 19χρονος στον διεθνή αερολιμένα «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, την ώρα που επιχειρούσε να εκδώσει εισιτήρια προκειμένου να ταξιδέψει προς την Τουρκία με 15χρονη.

Η οικογένεια της ανήλικης στην Ξάνθη είχε δηλώσει πριν από μέρες την εξαφάνισή της.

Τόσο ο 19χρονος όσο και η ανήλικη παραδόθηκαν σε αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης, με τον πρώτο να διώκεται για αρπαγή ανηλίκου, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΛΑΣ.

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

13 συλλήψεις για ναρκωτικά σε μία εβδομάδα στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, συνελήφθησαν επιπλέον κατά το χρονικό διάστημα από 14...

More Articles Like This