Ξαφνική απόλυση 139 εργαζομένων στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης

Οι απολυμένοι νιώθουν προδομένοι – Στην θέση του έρχεται εργολάβος Καθαριότητας

Νέες περιπέτειες ήρθαν για τους εργαζόμενους στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.

Πιο συγκεκριμένα, ο διοικητής του νοσοκομείου προχώρησε στην απόλυση 139 υπαλλήλων, ούτως ώστε να αναλάβει τη δουλειά εργολάβος.

Πρόκειται για 139 υπαλλήλους του νοσοκομείου που εργάζονται ως καθαρίστριες, τραπεζοκόμοι, εργαζόμενοι στον ιματισμό, φύλακες και μάγειρες.

- Advertisement -

Όπως δηλώνουν οι απολυμένοι εργαζόμενοι, νιώθουν προδομένοι και αδικημένοι και όπως κατήγγειλαν στο MEGA, ενώ η σύμβασή τους λήγει τον Ιούνιο, τελικά θα απολυθούν τον Μάρτιο.

Η Μαρία Σπανογιώργου εργάζεται επί 3,5 χρόνια στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, στον τομέα της καθαριότητας.

Όπως κατήγγειλε, ο διοικητής προχώρησε στην απόλυση των εργαζομένων εξαιτίας της… ιδεολογίας του.

     «Την περασμένη Παρασκευή είχαμε μία συνάντηση με τον διοικητή του νοσοκομείου, όπου επίσημα μας ανακοίνωσε ότι στα τέλη Μαρτίου και αρχές Απριλίου μπαίνει εργολάβος. Η θέση του ήταν πολύ σαφής και κατηγορηματική. Μας είπε ότι καθαρά από ιδεολογία θέλει εργολάβο. Νιώθουμε προδομένοι, γιατί αντιμετωπίσαμε πολύ δύσκολες καταστάσεις», δήλωσε.

Μια άλλη εργαζόμενη του νοσοκομείου, η κα. Ελισάβετ Μπαρή, συμπλήρωσε: «Επί 3,5 χρόνια δώσαμε όλο μας το είναι, μέσα σε λοιμώξεις, πανδημίας, κοροναϊό και τώρα μας πετάει λόγω ιδεολογίας. Επί 3,5 χρόνια μας χρησιμοποίησαν, ούτε τα παιδιά μας βλέπαμε ούτε τους γονείς μας».

Sunday, June 28, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Καθυστερεί κι άλλο η νέα Στροφή «Εγνατία»

 Στον «πάγο» η παράδοση του έργου ανάπλασης της παραλιακής ζώνης της Αλεξανδρούπολης - Δόθηκε τρίτη στη σειρά παράταση Για τρίτη...

More Articles Like This