Οι πολίτες ας προσφέρουν αίμα πριν φύγουν για διακοπές

Στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, στο Νομαρχείο, αλλά και στην κινητή μονάδα αιμοληψιών στην Πλατεία Ορεστιάδος

Το καλοκαίρι οι ανάγκες για αίμα παραμένουν. Στην χώρα μας κάθε καλοκαίρι παρουσιάζεται σοβαρή έλλειψη μονάδων αίματος.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την μείωση των αποθεμάτων σε κρίσιμα επίπεδα και την ταλαιπωρία ιδιαίτερα των ατόμων με μεσογειακή αναιμία οι οποίοι δεν βρίσκουν στο ραντεβού που έχουν κάθε δεκαπέντε ημέρες τις απαραίτητες μονάδες αίματος που χρειάζονται.

Αναγκάζονται να επανέλθουν για να μεταγγιστούν, θέτοντας τον εαυτό τους σε ταλαιπωρία, ανατροπή των προγραμμάτων εργασίας, της οικογενείας, των διακοπών κ.α.

- Advertisement -

Παρακαλούμε τους συμπολίτες μας, πριν φύγουν για διακοπές, να επισκεφτούν την αιμοδοσία στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης καθημερινά πλην Σαββάτου 8:30 με 14:30, Τετάρτη, Σάββατο, Κυριακή και αργίες τα απογεύματα 17:30 με 20:30 και κάθε Σάββατο πρωί στο Νομαρχείο απέναντι από τον Φάρο, 8:30 με 13:30, προσφέροντας αίμα για τον άγνωστο πάσχοντα.

Το αίμα που δίνουμε είναι μία προσφορά στην κοινωνία μας, στην διάθεση όλων όταν το έχουμε ανάγκη.

Την Παρασκευή 28 Ιουνίου 2024 η κινητή μονάδα αιμοληψιών «Η αγάπη πάει παντού» θα βρίσκεται στην πλατεία της Ορεστιάδας, από τις 9:00 μέχρι τις 13:30, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Αιμοδοτών Ορεστιάδας. 

Friday, June 26, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Αποστολία Σαρακινούδη: Η πρόεδρος που κρατά ζωντανό τον «Ατρόμητο» Ασπρονερίου Διδ/χου!

Η νεολαία που αρνείται να αφήσει τον τόπο της και παίζει για την φανέλα του χωριού της Μια ξεχωριστή εκλογή ανέδειξαν...

More Articles Like This