Οι υποψήφιοι για την μονάδα απορριμμάτων του Δήμου Αλεξ/πολης

Ολοκληρώθηκε η α’ φάση της Διεθνούς διαγωνιστικής διαδικασίας – Ποιες εταιρείες προχωρούν στην δεύτερη φάση

diaxeirisi-aporimaton ergostasio-aporimaton-

Ολοκληρώθηκε η Α΄ φάση του Ανταγωνιστικού Διαλόγου για τη Μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων του  Δήμου Αλεξανδρούπολης.

Στη χθεσινή της συνεδρίαση η Οικονομική Επιτροπή, ενέκρινε το πρακτικό της Επιτροπής του Δημόσιου Διεθνούς Διαγωνισμού με Ανταγωνιστικό Διάλογο, με το οποίο προεπιλέγησαν και προκρίθηκαν στην Β΄ φάση του Διαγωνισμού έξι από τις επτά εταιρείες που κατέθεσαν δικαιολογητικά συμμετοχής. Υποψήφιοι βάσει φθίνουσας βαθμολογικής σειράς είναι οι εξής:

- Advertisement -

1. ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Β.Ε.Τ.Ε.

2. ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. – ΗΛΕΚΤΩΡ Α.Ε.

3. ΤΟΞΟΤΗΣ Α.Ε.

4. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ  ΜΕΤΚΑ ΑΕ  – Χρ. Δ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ Α.Ε

5. EΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ARCHIRODON GROUP N.V. – INTRAKAT – ENVITEC A.E.

6. ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ J&P ΑΒΑΞ  Α.Ε. – ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ Α.Ε

Friday, June 26, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Μήνυμα Αρχηγού Ελληνικής Αστυνομίας για τη Διεθνή Ημέρα κατά της παράνομης χρήσης και διακίνησης ναρκωτικών

Η καθιέρωση της 26ης Ιουνίου από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών, ως Διεθνούς Ημέρας κατά της παράνομης χρήσης και διακίνησης...

More Articles Like This