ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ

anthimos

Άνοιξε ξανά και πολύ σύντομα θα λειτουργεί και επίσημα, η αίθουσα του Πνευματικού κέντρου της Μητρόπολης Αλεξανδρούπολης, μετά από 2 χρόνια επισκευών και ανακαινίσεων.

Η αίθουσα έχει ανακαινιστεί πλήρως και δε θυμίζει σε τίποτα την παλιά και γερασμένη της εικόνα, δήλωσε ο Μητροπολίτης Αλεξανδρούπολης Άνθιμος ο οποίος δεν έκρυψε την ικανοποίηση, αλλά και τη συγκίνηση του.

Εντός ολίγων ημερών θα γίνει και η επίσημη τελετή παράδοσης της αίθουσας από την ανάδοχο εταιρία. Η νέα ανανεωμένη αίθουσα θα μπορεί πλέον να φιλοξενεί θεατρικές παραστάσεις, συνέδρια, μουσικές εκδηλώσεις, καλύπτοντας έτσι πολλές από τις ανάγκες των κατοίκων της Αλεξανδρούπολης, πρόσθεσε ο Μητροπολίτης.

- Advertisement -

Τα επίσημα εγκαίνια θα γίνουν την Κυριακή 4 Οκτωβρίου, όπως αποκάλυψε ο Σεβασμιότατος, ο οποίος δεν παρέλειψε να αναφερθεί σε όλους εκείνους που μόχθησαν προκειμένου να πετύχουν αυτό το τόσο άρτιο αποτέλεσμα.

Thursday, June 25, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Νέος σχολικός χάρτης: Ποια σχολεία καταργούνται στον Έβρο

Και ποια άλλα ανοίγουν στο νομό - Οι εξελίξεις στην Αν. Μακεδονία & Θράκη Αλλαγές στον σχολικό χάρτη της χώρας φέρνει το...

More Articles Like This